Home / Авто статті / Чи можна змішувати антифриз різних кольорів і виробників?

Чи можна змішувати антифриз різних кольорів і виробників?

Що буде, якщо змішути антифриз? І тут пішли варіації – одного виробника, але різних кольорів. Однакових кольорів, але різних виробників. Різних стандартів, наприклад G11, G12, G13 і т.д. Загалом, я постійно відповідаю на ці питання, і постійно їх мені задають. Тому сьогодні хочу написати цю статтю, в якій відповім відразу на все, як завжди буде і відео в кінці. Інформація корисна, так що читайте далі.

Відразу хочеться відзначити, будемо говорити і про змішування антифризу і тосола, адже не дивлячись на різні назви ці дві рідини також дуже схожі.

Чи можна змішути антифриз. Що однакового в складах?

НУ що ж на самому початку мені в черговий раз хочеться повторити – хлопці все антифризи, особливо в стандартах G11 і G12, в своїй базі дуже схожі. Що я маю на увазі, на 80% складу і червоного і зеленого і синього антифризів – однаковий. Зазвичай це – етиленгліколь + дистильована вода. Решта 20% (а можливо і менше), це вже присадки, які характеризують ту чи іншу поведінку, про це є інша цікава статтяАнтифриз червоний, зелений і синій – в чому різниця?

Тобто виходить якщо змішувати, різні антифризи, різних кольорів і категорій, то на 80% вони будуть схожі.

Що різного?

Різниця як я вже сказав зверху – це присадки. ТО є в однакову рідина додають різні присадки і виходить потрібний склад. Варто відзначити, що присадки в складах потрібні саме для того, щоб прибрати негативний руйнуючий ефект від етиленгліколю і води, адже це поєднання вкрай активно, і може зруйнувати будь-яку металеву поверхню, а тим більше трубку або стінку радіатора. А присадки, стримують цей запал, прибираючи негативний вплив.

Якщо грубо характеризувати, то зараз розрізняють всього два типи присадок:

  • Це захисні. Вони захищають трубки і патрубки всередині, утворюючи на їх поверхні плівку, яка не дає зруйнуються, металевих частин. В основному застосовуються в G11 і наших тосол.
  • Це антикорозійні. Тут освіти плівки немає, а виходить так, що вся робота відбувається тоді, коли починає проявлятися іржа. Ці присадки блокують вогнище, просто запечатуючи його. Застосовуються в G12 і G12 +.

Справедливості заради, зараз є ще і третій вид – гібридні присадки (антифризи G13), це коли поєднується відразу два ефекти захисний і антикорозійний, тобто їх просто змішують в потрібній пропорції.

Читайте такожРідина ATF та її склад

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Як створити автоклуб? Корисні поради

Як створити автоклуб: Багато, що належать до автоклубу, одна з найбільш корисних речей даного суспільства …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.