Home / Авто статті / Антифриз червоний, зелений і синій – в чому різниця?

Антифриз червоний, зелений і синій – в чому різниця?

Пару слів, про фіолетовий антифриз або G13

Буквально в 2012 році з’являються так звані лобрідні антифризи, їх стали фарбувати в фіолетовий колір. Тепер виробники вирішили відмовитися від етиленгліколю, тому як він отруйний і застосовувати пропіленгліколь. Він більш сучасний не такий активний, а також менш отруйний, що благотворно впливає на навколишнє середовище.

Однак присадки залишилися такими ж – це суміш карбонової кислоти і силікатних (або інших) складів.

Читайте такожПоліуретан та його види

Так що ж щодо кольору?

Існує кілька різних думок, і правди досі немає! Однак певна інформація все ж існує. З одного боку, відмінностей мінімум, підбирайте потрібні присадки – склади і радійте! Але багато автолюбителів забувають таку річ – не всі системи охолодження однакові, та й двигуни у різних іномарок різні, відповідно складаються з різних металів. Також у них різні і радіатори охолодження печі і двигуна. У кого-то більше міді або латуні в складі, у кого-то алюмінію і його сплавів. Розумієте про що я?

Так як антифриз це агресивна рідина, вона по-різному реагує на різні склади металів. Як я вже трохи згадав – червоний антифриз не так сильно захищає алюмінієві (і з його сплавів) радіатори та трубки.

А от зелений навпаки, буде негативно впливати на мідні або латунні радіатори і трубки, він в них швидше буде руйнуватися і обсипатися. Просто хімічна реакція.

Простими словами якщо у вас більше міді, латуні та їх сплавів то вам потрібно-червоний варіант, а якщо у вас більше алюмінію і його сплавів то вам потрібен-зелений.

Тому виробники автомобілів і пишуть в специфікації про те, який і куди потрібно лити, червоний або зелений. Дотримуйтеся цих правил і ваша машина прослужить вам дуже довго. До речі іноді вказується не колір антифризу, а його позначення G11, 12 або навіть 13 (на нових іномарках).

Звичайно, багато хто може назвати цю інформацію маренням – «що, мовляв, гаразд заливати-то», але в цьому є частка істини! Так, наприклад деякі японські автомобілі (випущені для внутрішнього ринку) навіть не запустяться з іншим кольором антифризу. Це не говорить про те, що машина може розрізняти кольори, вона просто може аналізувати склад, а також щільність яка підходить для неї, такі датчики дійсно прості в роботі і не складає труднощів їх запхнути в систему авто.

Так що тут є над чим подумати!

Читайте такожЯк запустити двигун в мороз?

 

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Пластикова пляшка в колесі автомобіля – ви в небезпеці!

Пластикова пляшка в колесі автомобіля: Ви думали, що злодії використовують високі технології для здійснення грабежів? …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *