Home / Авто статті / Антифриз червоний, зелений і синій – в чому різниця?

Антифриз червоний, зелений і синій – в чому різниця?

Зелений антифриз або G11

Наступний щабель розвитку антифризів, потрібно відзначити – що G11 буває не обов’язково зеленим, а й жовтим і навіть синім. Але основні великі виробники тримають колір саме зеленуватих відтінків, це свого роду стандарт.

Це антифриз – який в своєму складі має органічні + хімічні присадки, тобто хімія + органіка. Тут застосовуються як нам уже відомі фосфати, силікати і борати, але і трохи я підкреслюю (трохи) карбонової кислоти. Така суміш ефективна як при обволікання внутрішніх стінок охолоджувального тракту, так і досить ефективно бореться з вогнищами виникнення корозії, їх локалізує – карбонова кислота.

Читайте такожЧіп-тюнінг – робити чи ні? (ВІДЕО)

Які є плюси:

  • Стінки трубок та іншого обволікаються захисною плівкою;
  • Ефект корозії знижується.

Мінуси:

  • Через те що на стінках утворюється плівка, відведення тепла знижений;
  • Через певний термін починають обсипатися, створюючи наліт в системі охолодження, який може забити дрібні канали;
  • Міняти через 2 – 3 роки обов’язково.

Також існують зелений варіанти з такими показника як «G11 +» і «G11 ++». Різниця у них тільки в змісті карбонової кислоти, чим більше тим показники вище, наближаються до G12.

Цей зелений антифриз, по суті продовження нашого тосола їх умовно можна прирівняти і віднести до групи G11, проте у нас в Росії такого позначення немає.

Червоний антифриз або G12

Ще більш досконалі антифризи, з’явилися відразу після зеленого. Потрібно відзначити, що в «червоних» присадки майже повністю органічні, тобто застосовується у великій кількості – карбонова кислота.

Ці присадки не утворюють плівки всередині патрубків, що значно покращує відведення тепла. Прекрасно локалізують вогнища корозії, утворюючи на них плівку завтовшки в 1 мікрон. Також вони не обсипаються через певний час. Ці присадки набагато досконаліше, ніж скажімо попереднє покоління.

Плюси:

  • Покращений відведення тепла;
  • Чи не обсипаються;
  • Довго працюють, термін служби до 5 років;
  • Прекрасно локалізують вогнища корозії.

Мінуси:

  • Начебто ось воно щастя – присадки ідеальні, але мінус тут один, причому істотний. Вони починають боротися вже з вогнищами корозії, але не захищають і не роблять профілактики системи охолодження. У цьому величезний недолік червоного антифризу;
  • Також карбонова кислота несильно захищає радіатори з алюмінію, що також несе негативний відтінок, все ж мідь і латунь вони захищають сильніше.

А що таке «G12 +» і «G12 + +»?

Якщо хочете то це гібрид, якщо перебільшувати схожий на «G11» – тільки тут менша частина хімічних реагентів, наприклад силікатів, а ось органіки більше (карбонова кислота). Тобто якщо саму присадку розкласти на складові, то вийдуть 80 – 90% карбонової кислоти і 10 – 20% силікатів.

Читайте такожЯкщо двигун їсть масло (ВІДЕО)

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Пластикова пляшка в колесі автомобіля – ви в небезпеці!

Пластикова пляшка в колесі автомобіля: Ви думали, що злодії використовують високі технології для здійснення грабежів? …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *