Home / Авто статті / Антифриз червоний, зелений і синій – в чому різниця?

Антифриз червоний, зелений і синій – в чому різниця?

Навіщо потрібні присадки взагалі?

Ось зараз, напевно, багато хто думає – навіщо потрібні взагалі ці присадки, адже антифриз складається з етиленгліколю + вода, начебто Тож усе чудово! Чи не кипить і не замерзає! Навіщо присадки то ще туди?

Я теж задавався цим питанням, і ось що виходить:

Суміш етиленгліколю + вода, за всієї начебто досконало – м’яко сказати неідеальна! Вся справа в тому, ця рідина виходить вкрай активна! Якщо її залити в систему охолодження автомобіля, то вона за лічені місяці роз’їсть всі ваші гумові та металеві трубки і патрубки, зруйнує радіатори і навіть блок двигуна! Щоб стримати їх агресивність, вчені стали додавати різні присадки, які не дають «проявлятися» корозії і іншим негативним явищам.

Читайте такожЯке масло заливати у гідропідсилювач керма?

Присадки не однакові, завжди йде пошук більш досконалої, яка буде дешевою, а також ефективно приборкає всі негативні прояви антифризу. Щоб їх розрізняти, взяли універсальне рішення – присадки стали фарбувати в певні кольори, щоб розрізнити можливості рідин. Таким чином, з’явилися червоний, зелений або синій кольори.

Тепер більш детально про антифриз

Синій колір або наш тосол

Я буду розповідати саме про 20% які, додаються до складів етиленгліколю + вода. Першим розповім про наш антифриз або тосол. Чи не буде лізти в нетрі, скажу тільки одне, не весь він забарвлюється в синій колір, є і варіанти з червоним кольором. Відмінності у них тільки в температурному порозі:

Синій тосол тримає від «- 30» до «-40» (максимум)

Червоний вже до «- 65» (теж як максимум, але робоча температура становить приблизно «-50»)

Це так звані присадки першого покоління або «традиційні». Робляться вони на основі таких складів як силікати, фосфати, борати, нітрити і т.д. – це неорганічні сполуки, простими словами «хімія». Захист патрубків і трубок відбувається шляхом утворення захисних «тоненьких» плівок на деталях систем охолодження (патрубки, трубки, радіатори та інше). Для свого часу, це був прорив в технологіях, зараз морально застарів. Основними недоліками можна назвати:

  • Термін служби в два – три роки, далі їх здатності падають.
  • При температурах 110 – 115 градусів Цельсія закипають.

Рекомендується міняти раз на три роки повністю! Чому не використовують на іномарках? Тому що цей склад найактивніший з усіх, якщо наші автомобілі його ще переносять, то деякі іномарки з ним навіть не запустяться (про це трохи пізніше). ТАК і деякі іноземні машини мають двигуни «високотемпературні» – тобто працюють при 110 градусах Цельсія, а не при 90 – 100, тосол просто може закипіти. Лити в іномарку не варто, все ж допуски і матеріали різні.

Читайте такожКсенон чи світлодіоди (LED) – що краще? (ВІДЕО)

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Пластикова пляшка в колесі автомобіля – ви в небезпеці!

Пластикова пляшка в колесі автомобіля: Ви думали, що злодії використовують високі технології для здійснення грабежів? …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *