Home / Тест-драйви / Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: З непереможними американськими автомобілями було важко боротися на трасі, і тоді суперники пішли іншим шляхом. У Міжнародній федерації автоспорту вирішили обмежити об’єм двигунів спортпрототипів на позначці в 5,0 л. Після цього в Ford вирішили припинити розвиток програми GT40 так, як вона була дуже витратною.

Читайте також: Ford Focus RS: доступна міць
Гонки в Ле-Мане 1968 і 1969 років вигравав один і той же автомобіль

Але боліди Ford не покинули гонки, їх продовжували використовувати приватні команди. Особливо успішними виявилися GT40 британця Джона Уайер. Він придбав взяв стандартні купе 1965 року народження, поліпшив їх аеродинаміку і встановив новий 5,0-літровий V8 потужністю 425 к. с. Так вийшов GT40 MkI Gulf. У 1968 році він повторив успіх в Ле-Мане з Педро Родрігесом і Люсьеном Бьянчі за кермом. До того ж команда Ford знову перемогла в чемпіонаті світу. Підкорився Ле-Ман і в 1969 році. Цікаво, що четвертий тріумф в цілодобової гонці принесли вже інші пілоти (Жаки Ікс і Джек Олівер), але вони використовували той же автомобіль, що і їх попередники. Шасі і двигун без праці витримали два 24-годинних марафону.
Сучасна копія Ford GT40

Ford GT 2005 року

Після цього Ford GT40 відправили на заслужений відпочинок, адже конкуренти стали потужнішими і швидше. Генрі Форд II досяг мети, а Ferrari з того часу більше не перемагали в Ле-Мане. Купе увійшло в історію, як один з найуспішніших гоночних автомобілів свого часу, воно стало символом цілеспрямованості і волі до перемоги. Всього випустили 107 машин, але колекціонерам цього здалося мало, і за ними почалося справжнє полювання. Навіть зараз багато спеціалізовані компанії випускають копії GT40.

Гоночний Ford GT, 2007 рік

У 2016 році новий Ford GT повернувся в Ле-Ман і посів перше місце в класі

А в 2005 році створили купе Ford GT, яке зовні є практично копією знаменитого предка. Цей автомобіль з 550-сильним V8 – чисто дорожній, хоча кілька Ford GT все ж допрацювали для участі в гонках. Втім, в Ford не забувають про славне минуле і на старт Ле-Мана 2016 вийшов повністю новий GT з 3,5-літровим 600-сильним турбодвигуном. Повернення виявилося успішним: акурат до піввікового ювілею першої перемоги Ford GT40 він зайняв перше місце в своєму класі.
Ford GT40 і його спадкоємці

Читайте також: Ford Transit Connect 2015. Конкурент серед свого класу

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Тест нового родстера Mazda MX-5

Mazda MX-5: Абсолютно несподіваним вийшло моє знайомство з менеджером проекту нового покоління Мазди MX-5! «Містер …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *