Home / Тест-драйви / Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: Новий сезон 1966 роки команда Ford зустріла у всеозброєнні. Від розвитку кабріолета відмовилися і сконцентрувалися на купе. Проблеми з надійністю вдалося вирішити, що показало перше місце в гонці в Себрінге. А до Ле-Ману ж підготували оновлений GT40 MkII. До його створення Шелбі підійшов чисто по-американськи: встановив під капотом величезний 7,0-літровий V8 від Ford Galaxie. Купе стало важче на 150 кг, але це компенсувалося серйозною потужністю – 485 к. с. На прямих боліди Ford без праці розвивали 340 км/год. З такими монстрами конкурувати було неможливо: GT40 зайняли перше, друге і третє місця, причому були так близько, що переможця визначав фотофініш. Тріумфував екіпаж Кріса Еймон і Брюса Макларена. Потім Ford продовжив переможну ходу на Гран-прі в Дайтоні і Реймсі, що дозволило команді виграти чемпіонат світу. Генрі Форд II радів, він довів Енцо Феррарі, що його автомобілі краще.

Читайте також: LIFAN скопіювали FORD S-MAX

Салон GT40 MkIII відрізнявся поліпшеною обробкою, наявністю обігрівача і радіо

Ford GT40 MkIV 1967 роки зробили більше обтічним

Щоб відсвяткувати перемогу, випустили сім дорожніх Ford GT40 MkIII. Він відрізнявся більш м’якою підвіскою, двомісним салоном зі шкіряною обробкою, наявністю багажника обігрівача і радіо. Потужність 4,7-літрового двигуна знизили до 335 к. с., але динаміка все одно була відмінною – 5,3 с до 100 км/год і максимальні 265 км/год. Автомобіль коштував 18500 доларів, тобто дешевше дорожніх Ferrari і Lamborghini. Але автолюбителі не ризикнули купувати його – вдалося продати лише сім купе.

Ford GT40 на старті 24-годинної гонки в Ле-Мане, 1967 рік
На прямих Ле-Мана швидкість Ford GT40 MkIV перевищувала 350 км/год.

Американці раділи, але вирішили не зупинятися на досягнутому. На наступний рік був готовий поліпшений GT40 MkIV. Його проектували вже без участі Lola. У Детройті створили повністю нове шасі. Кузов також змінився – став більш обтічним і з кращою притискною силою за рахунок загостреного заднього спойлера. У конструкції були широко використані алюмінієві сплави, тому масу знизили до 1000 кг. Потужність 7,0-літрового двигуна зросла до 500 к. с., а максимальна швидкість досягла 354 км/год. MkIV повторив успіх в Ле-Мане – цього разу переможцями стали американські зірки автоспорту Ден Гарні і Ентоні Фойт. Ford також переміг в 12-годинній гонці в Себрінге.
Ford GT40 MkIV і його творець Керолл Шелбі
Ford GT40 MkI Gulf 1968 року

Читайте також: Тюнінгований Ford Focus ST від Rally Innovations

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Тест нового родстера Mazda MX-5

Mazda MX-5: Абсолютно несподіваним вийшло моє знайомство з менеджером проекту нового покоління Мазди MX-5! «Містер …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *