Home / Тест-драйви / Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: В ті часи домінувати почали средньодвигунні моделі, але у Ford не було досвіду їх створення. Тому американці найняли колишнього інженера Aston Martin Джона Уайер і звернулися за допомогою до британської компанії Lola, яка вже будувала боліди з використанням агрегатів Ford. Прообразом нового боліда послужив Lola MKVI GT. У 1963 році спільними зусиллями створили обтічне купе і кабріолет, названі GT40. Цифровий індекс вказував на невелику висоту – 40 дюймів (1030 мм). В основі GT40 лежав сталевий монокок, до якого кріпилися склопластикові кузовні панелі. Таким чином вдалося зробити автомобіль легким – 907 кг. Знайомий по Ford Mustang 4,7-літровий V8 допрацювали і підняли його потужність до 385 к. с., а в парі з ним працювала 5-ступінчаста механічна трансмісія ZF. Звичайно, були встановлені незалежна підвіска і дискові гальма всіх коліс – в той час вони вже були стандартом в сегменті спортпрототипів.

Читайте також: Ford Mustang провалив краш-тест
Назва GT40 пішло від висоту кузова в 40 дюймів – 1020 мм

Ford GT40 MkII 1966 року

Протягом року тривали випробування Ford GT40, під час яких купе розвивало 315 км/год і розганяється до 100 км/год за 5 с, а до 160 км/год – за 9 с. У квітні 1964 року відразу кілька машин привезли на тести в Ле-Ман. Це мало не обернулося трагедією: на довгих прямих «носі» автомобіля не вистачало притискної сили. Один GT40 розбився, а інший був серйозно пошкоджений. У терміновому порядку боліди відправили до Великобританії на доопрацювання – їм змінили дизайн передньої частини, що вирішило проблему. Але повністю від «дитячих хвороб» позбутися не вдалося. Під час 24-годинної гонки GT40 були дуже швидкими, але все зійшли з-за технічних проблем. Перемогу відсвяткував екіпаж на Ferrari.

Головна відмінність GT40 MkII – 7,0-літровий 485-сильний V8
Ford GT40 MKII Кріса Еймон і Брюса Макларена здобув історичну перемогу в Ле-Мане-1966

Це була справжня катастрофа, але Генрі Форд II не звик здаватися. Просто конструкція була ще дуже сирий. Тоді керівництво Ford вирішило звернутися до свого давнього партнера Керолл Шелбі, творцеві легендарних Cobra і Shelby-Mustang. Цей техасець перемагав в Ле-Мане в 1959 році за кермом Aston Martin, а тому знав толк в гонках на витривалість. Він взявся за доопрацювання моделі і вже в лютому 1965 року GT40 добув свою першу перемогу на Гран-прі в Дайтоні. Але Ле-Ман знову не скорився – GT40 встановили рекорд кола в гонці, але до фінішу не доїхали і знову поступилися Ferrari.
Переможний фініш Ford GT40 в Ле-Мане 1966 рік
Дорожній Ford GT40 MkIII 1967 року

Читайте також: Ford Mustang для дітей (ВІДЕО)

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Тест нового родстера Mazda MX-5

Mazda MX-5: Абсолютно несподіваним вийшло моє знайомство з менеджером проекту нового покоління Мазди MX-5! «Містер …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *