Home / Тест-драйви / Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: Так склалося історично, що автомобільні гонки в Європі і Америці розвивалися окремо і за своїми законами. За океаном з’явилися свої особливі гоночні серії, популярність здобули овальні траси. Але це не означає, що американці повністю відгородилися від Європи. Більшість найпрестижніших гонок проходять в Старому світі, тому багато американських і азіатських команди намагалися проявити себе не саме там.

Читайте також: Поліцейський гібрид – перехоплювач від Ford

Ford GT40 з’явився в наслідок суперництва Ford і Ferrari

Особливою повагою серед гонщиків всіх мастей користується 24-годинна гонка в Ле-Мане, що у Франції. Змагання довжиною в добу на надшвидкісний автодромі – справжні випробування і для пілотів, і для техніки. Особливо Довгий час Ле-Ман підкорявся винятково європейським автовиробникам, але півстоліття назад свою першу перемогу там відсвяткувала команда Ford.

Lola MkVI GT 1963 року – прообраз Ford GT40

На початку 60-х років автомобілі Ford непогано проявляли себе в американських гонках. Серійні купе Galaxie домінували в кузовному чемпіонаті NASCAR, а в чемпіонаті GT відмінно зарекомендували себе Ford Shelby Cobra. Але для виходу на найвищий міжнародний рівень потрібні були більш досконалі моделі – спеціально створені спортпрототип. Глава концерну Ford Motor Генрі Форд II мріяв про гучні перемоги в змаганнях на витривалість – таких, як 24-годинна гонка в Ле-Мане.
Прототип Ford GT40, 1963 рік
В основі середньодвигунного купе лежить сталевий монокок

У той час королями Ле-Мана були червоні «жеребці» Ferrari. Італійська компанія в той час зазнавала фінансових труднощів і Енцо Феррарі виставив своє дітище на продаж. У Ford вирішили придбати Ferrari і запропонували нечувану, на ті часи, суму – 18 мільйонів доларів. Спочатку гордий італієць погодився, тим більше, що його вирішили залишити почесним президентом Ferrari. Але в останній момент Енцо дізнався, що не зможе приймати рішень без консультацій з керівництвом Ford, то в грубій формі виставив американців за двері офісу.

Дебют Ford GT40 в Ле-Мане, 1964 рік
Ford GT40 MkI 1964 року
Природно, така поведінка Феррарі дуже розлютило Генрі Форда II, і він вирішив довести, що самостійно зможе досягти успіхів в гонках. А для цього потрібно перемогти червоні боліди в Ле-Мане. Так в Ford відкрили нову гоночну програму по створенню спортпрототипа.
Кабріолет Ford GT40 Roadster 1965 року

Читайте також: Ford похвалився системою виявлення пішоходів, що працює в нічний час

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Porsche Panamera Turbo

Porsche Panamera Turbo від ательє Gemballa

Porsche Panamera Turbo від ательє Gemballa. Тюнери з ательє Gemballa, які вважаються одним з головних …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.