Home / Автоклуб / Новини автоспорту України / Автоспідвей прийшов до Києва

Автоспідвей прийшов до Києва

Автоспідвей: Відбулася 9-го травня на Автодромі «Чайка» гонка по «Автоспідвею» стала першою в історії цієї дисципліни пройшла в столиці України, подарувавши чимало видовища і емоцій вболівальникам.

Раніше «Автоспідвей», що є літнім варіантом трекових гонок, проводився на мототреку Рівного, Львова та Вознесенська, а також тимчасової трасі в Луцьку. На Автодромі «Чайка» не раз проходив зимовий трек, проте його літній варіант він прийняв вперше. Хоча грейдеруваня не брала більше 20 років ніяких гонок горевою «доріжки» тривало до самого старту, прибрати кілька проблемних місць все ж не вдалося, і періодично машини учасників демонстраційно «гарцювали» на цих нерівностях, внісши в трек елементи кросу.

Читайте також: Автоклуб STREETER Chernivtsi провели змагання з картингу (ФОТО/ВІДЕО)

Але, тим яскравіше вийшла гонка для глядачів, і тим складніше вона вийшла для самих пілотів, які сприйняли це як новий виклик для себе. А клуби піску і пилу, піднімати з під коліс досить потужних 2-літрових машин, додали ралійної видовищності гонці.

Так що не злякалися несприятливих прогнозів погоди і приїхали на «Чайку» глядачі отримали свою порцію адреналіну та позитиву, тим більше, що багато хто з них побачили «Автоспідвей» вперше.

Проведена на День Перемоги гонка стала 2-м етапом Чемпіонату України з трекових гонок серед команд, який відрізняється за своїм форматом від індивідуального. В даному випадку командами були чотири пари пілотів, три з яких представляли Рівне та одна Черкаси.

Кожна з пар стартувала по п’ять разів на 10 заїздах, збираючи окуляри в скарбничку своїх команд, але з «оглядкою» і на індивідуальний підрахунок. Вирішальними стали 11-й і 12-й заїзди, що відрізнялися від попередніх. У них організатори вирішили вирівняти шанси пілотів. Так в 11-м зійшлися чотири пілоти набрали в своїх парах меншу кількість очок, тоді, як в заключній гонці дня на трасу вийшли лідери кожної з команд.

Цей формат виправданий тим, що вирівняв шанси «слабких» і «сильних» половинок команд, дозволивши їм боротися виключно між собою. При цьому «другі номери» в рівній мірі з лідерами вирішували долю підсумків етапу, що повністю підтвердилося на практиці. Стартували пілоти по парам, фаворити швидше за все виривалися б вперед, і саме це продемонстрували більшість з перших десяти заїздів.

Автоспідвей

Майже в кожному з них був свій незаперечний лідер, який вигравав «в одні ворота», тим самим приносячи в скарбничку своєї команди три очки. За друге місце належало два бали і один за третє. Явним фаворитом не тільки в своїй команді «Автоград», а й в цілому в цей день, був Олег Лустюк, який виграв всі п’ять своїх заїздів!

Не в останню чергу завдяки потужності його «Гольфа», Лустюк так нічого не змогли протиставити ні лідер АК «Черкаси» Андрій Яроменко, ні «№1» «Автолюкса» – Олександр Ламаш. Зате боротьба цих двох суперників між собою стала справжньою окрасою етапу, причому стартова сітка звела їх команди двічі!

Читайте також: Джип-спринт: швидкість не головне!

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

BMW DAYS UKRAINE 2017

Грандіозний зліт любителів BMW – захід «BMW Days Ukraine», яке об’єднає мото- і авторуху бренду …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *