Home / Авто статті / Гідротрансформатор АКПП: Діагностика та ремонт

Гідротрансформатор АКПП: Діагностика та ремонт

ГідротрансформаторГідротрансформатор АКПП: Тим, хто погано розбирається в пристрої та як проводити ремонт гідротрансформатора АКПП, при виникненні підозр у поломці, слід звернути ретельну увагу на ознаки несправності. Визначивши приналежність до таких, слід зайнятися проведенням діагностики щоб уникнути неприємних наслідків. Щоб трохи розібратися, що до чого, пропоную для початку визначити техніку пристрої коробки і її призначення.

Для чого потрібен і як влаштований гідротрансформатор

Гідротрансформатор необхідний для усунення педалі зчеплення, плавного розгону, збільшення крутного моменту при ньому. Тим самим він оберігає від граничного навантаження двигун. Зчеплення автоматичної коробки передач з двигуном забезпечується за рахунок гідротрансформатора, передаючи крутний момент між валами за рахунок тиску масла. Дуже часто стикаюся з тим, що під АКПП розуміють гідротрансформатор і саму коробку передач. В ГТФ є 2 лопатеві машини (відцентровий насос і доцентрова турбіна), між якими знаходиться реактор, який є напрямних апаратом.

Читайте також: АКПП не перемикає передачі – в чому проблема?

Принцип роботи ГТФ: при вирівнюванні швидкостей обертання вихідного і вхідного валів, блокуватиметься гідротрансформатора (ккд прирівнюється до 100%), зупиняється обертання масла, вали і трансмісії двигуна з’єднуються. Ця процедура дуже схожа з перемиканням швидкостей на механічній коробці.  Перевагою гідротрансформаторной трансмісії є зручність управління тягою машини.

ГідротрансформаторНесправності

При роботі ВМД на змішування масла витрачається енергія двигуна, в результаті чого вона нагрівається через тертя. При блокуванні – стирається накладка, а в масло потрапляє фрикційна пил. Саме в цьому полягають головні проблеми, що впливають на тривалість роботи АКПП. Рекомендую приділяти цьому питанню пильну увагу, так як, не помітивши вчасно, що фрикціон стерся, а масло перегрівається, ризикуєш отримати купу несправностей: перегрівання хаба, вібрація вихідного вала, проблеми з масляним насосом, пакетом зчеплення, гидроблоком і т.д.

До типових несправностей відношу такі:

  • Знос підшипника. З’явиться гул і вібрації, шум від яких зростає в міру збільшення швидкості;
  • Знос муфти фрикційних дисків. Характерна буксирування автомобіля. Неможливість рухатися вперед, тільки працює задня передача;
  • Знос гальмівної системи. Неможливо руху на задній передачі;
  • Недолік масла. При підйомі автомобіль автоматично скидає швидкість, буксує;
  • Утворення сальників гідротрансформатора АКПП;
  • Попадання води і бруду в АКПП. Знижений тиск в автомагістралі, в результаті чого масло піниться, транспортний засіб буксує;
  • Знос муфти швидкості. Автомобіль глохне, якщо не встигаєш додати газу;
  • Забруднення масла дрібної фрикционной пилом. Нагар осідає на фільтрах соленоїда, в результаті чого утворюється недостатня тиску масла.

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Пластикова пляшка в колесі автомобіля – ви в небезпеці!

Пластикова пляшка в колесі автомобіля: Ви думали, що злодії використовують високі технології для здійснення грабежів? …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *