Home / Авто статті / Незалежна підвіска та її види

Незалежна підвіска та її види

Отже, незалежна підвіска – представлена у дев’яти видів, причому, у двох з них є по кілька різновидів.

Незалежна підвіскаНезалежна підвіска: Перший вид – з хитними півосями.

Вже з самої назви зрозуміло, що основними елементами конструкції такої підвіски виступають піввісь. На їх внутрішніх кінцях є шарніри, за допомогою яких піввісь прикріплені до головної передачі з диференціалом. Зовнішні кінці піввісь міцно зчленовані з колесами. Пружними елементами в таких підвісках служать ресори або пружини. Особливість цієї конструкції незалежної підвіски в тому, що при наїзді на перешкоду колесо завжди зберігає своє перпендикулярний розміщення щодо піввісь, а сили реакції дороги гасять самі піввісь і їх шарніри. Двошарнірна підвіска з хитними півосями.

У деяких підвидах такої незалежної підвіски використовуються поперечні або поздовжні важелі, які грають роль «гасителей» сил реакції дороги. Як правило, конструкцію такої підвіски застосовували на задньому мосту для задньопривідних автомобілів. Такі підвіски встановлювалися на автомобілі марок Ford, Mercedes-Benz і Chevrolet середини ХХ століття. В СРСР подібна підвіска встановлювалася на автомобілі ЗАЗ. До переваг підвіски з хитними півосями відносять простоту конструкції, дешевизну обслуговування і ремонту. До недоліків – великі коливання колії і розвалу при наїзді на перешкоди. Ці недоліки особливо виявлялися при їзді зі швидкістю понад 60 км/год, що негативно впливало на керованість автомобілем.

Читайте також: Автомобільна підвіска

Незалежна підвіска: Другий вид  – на поздовжніх важелях.

Незалежна підвіскаЦя підвіска має два підвиди: пружинний (пружні елементи – пружини) і торсіонний (пружні елементи – торсіони). Особливість конструкції підвіски полягає в розташуванні коліс на поздовжніх важелях, які рухомо прикріплені до кузова або рами автомобіля. Такий вид підвіски встановлювався на задні мости автомобілів марок Citroen, Austin, на моторолери та невеликі причепи. Незалежна підвіска на поздовжніх важелях Плюсами такого типу підвіски є простота її конструкції, яка, в свою чергу (особливо в торсіонному підвиді), дозволяла зробити підлогу автомобіля плоским, і дешевизна виготовлення, ремонту і обслуговування. Мінусів у неї більше: значні зміни параметрів колісної бази при русі, великий крен в поворотах (через низький центру крену).

НАСТУПНА СТОРІНКА

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Пластикова пляшка в колесі автомобіля – ви в небезпеці!

Пластикова пляшка в колесі автомобіля: Ви думали, що злодії використовують високі технології для здійснення грабежів? …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *