Home / Авто статті / Стійка передньої підвіски

Стійка передньої підвіски

 Стійка передньої підвіскиКерування автомобілем, комфортність поїздки і безпеку руху, багато в чому залежать від того, як працює стійка передньої підвіски.

Підвісці автомобіля відводиться непроста місія – приймати будь-які нерівності дороги. Це особливо актуально на наших дорогах і станом підвіски завжди приділяють підвищену увагу. Стійки передньої підвіски повинні додатково згладжувати різні удари, прийняті підвіскою. Від того на скільки ефективно стійка тримає удари, залежить термін служби всієї ходової частини.

Читайте також: Автомобільна підвіска

Пружність підвіски можна змінити, поставивши інші пружини зі зміненою характеристикою, але цим зміниться загальна жорсткість підвіски, що позначиться на комфортності пересування.

Стійка передньої підвіски

Існує інший метод, розроблений фахівцями з Самари на фірмі «Система технологій», де враховано багаторічний досвід експлуатації передньопривідних автомобілів і впроваджені останні технологічні розробки.

Фахівцями фірми була детально опрацьована характеристика буфера стиску передньої стійки і виявлені кілька пунктів, які і були доопрацьовані. Було з’ясовано, що штатний буфер стиснення, запроваджений на штоку стійки передньої підвіски, не завжди здатний справлятися з глибокими пробоями підвіски і часто пропускає удар.

Стійка передньої підвіскиПо суті справи, це теж пружина, що вступає в роботу при наїзді на перешкоду, що служить для поглинання удару. Проробивши невеликий експеримент, можна переконатися, що його можна стиснути на деяку величину уздовж осі навіть руками. Коли ж відбійник працює в підвісці, то стискається взагалі до висоти однієї ланки. Якщо ж відбувається подальше стиснення, то відбійник починає роздавлюватися, іноді до руйнування.

З огляду на цей фактор, стійка передньої підвіски була посилена самарськими фахівцями установкою додаткового відбійника. Він виконаний з матеріалу, що володіє високою жорсткістю. В результаті стійка отримала другу сходинку відбою на стиск.

Коли штатний буфер стиснення знаходиться в крайній точці стиснення, під час удару, в роботу вступає додатковий буфер високої жорсткості, він сприймає залишилася енергію від поштовху і не допускає пробою стійки.

Читайте також: Задня підрулююча підвіска

Це дуже важливий момент, тому що коли відбувається пробій підвіски (наїзд на бордюр з пристойною швидкістю), то нижній клапан стійки отримує вагомий удар, що може вивести амортизатор стійки з ладу і буде потрібно заміна стійки передньої підвіски.

Установка додаткового відбійника, в парі з уже існуючим штатним буфером відбою, значно підвищує безпеку руху і збільшує ресурс стійки передньої підвіски.

Щасливої дороги!

Відео: Подвеска автомобиля

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Пластикова пляшка в колесі автомобіля – ви в небезпеці!

Пластикова пляшка в колесі автомобіля: Ви думали, що злодії використовують високі технології для здійснення грабежів? …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *