Home / Поради / Перша заміна масла

Перша заміна масла

Перша заміна масла досить відповідальна операція, а в інструкціях з обслуговування сучасних машин зустрічаються самі суперечливі дані. Сьогоднішня тема для власників, хто вирішив не обслуговувати автомобіль у офіційних дилерів, де проста заміна масла коштує серйозних грошей, що зовсім нічим не виправдано, і виконує обслуговування свого авто своїми руками.

Перша заміна маслаТак на Mazda 3,6 – перше ТО проходять через 1500 – 3000 км, де передбачається заміна масла. А Ford Focus, наприклад, дає пробіг до першої заміни масла – 20 тис. км, що погодьтеся не зовсім порівняні значення пробігу для нового автомобіля.

Перша заміна масла

Яким би двигун не комплектувався автомобіль, у нього існує період обкатки, коли відбувається притирання всіх нових деталей силової установки, що неминуче веде до появи мікростружки з притираються елементів двигуна.

Мікростружка потрапляє в піддон і змішується з маслом, і якщо її вчасно не прибрати, то вона потрапить у всі вузли тертя, викликавши прискорений знос двигуна. Це в першу чергу стосується пар вкладиш-шийка колінвала або розспрідвала, які відносяться до найбільш завантаженим і відповідальним вузлів. Зібравшився мікростружка при певних умовах може частково забити і канал підведення масла, з усіма наслідками, що випливають.

Читайте також: Низький рівень масла

Перша заміна маслаПитання в такому дозволеному пробігу, коли виконується перша заміна масла, бачиться в тому, що сьогоднішні автомобілі не прийнято (за прикладом Заходу) експлуатувати більше 5 років. Якщо ж взяти до уваги той факт, що середній пробіг автомобіля становить 10-12 тис. Км на рік, то за 5 років автомобіль пройде в середньому 50-60 тис. Км.

Якщо ж після такого пробігу автомобіль буде проданий, то господар і не зможе помітити будь – яких змін в двигуні, так як ресурс сьогоднішніх силових установок йде до 300-400 тис. кілометрів.

А ось наступний господар, якому належить експлуатувати автомобіль, вже може встати перед фактом, що авто пройде не 300.000 км, а лише 100 -150 тис. км або навіть менше, так як вже почне позначатися затягнута по пробігу перша заміна масла.

Так, що перша заміна масла порівнянна з міною уповільненої дії, наслідки якої не завжди передбачувані.

Необхідно також враховувати і той факт, що жителі великих міст багато часу простоюють в пробках, наганяючи зайвий моторесурс, та й рух в самому місті відбувається на низьких швидкостях, що несумісно з трасових режимом.

Взимку друга проблема, автомобілі не встигають виходити на робочу температуру двигуна, так як власники в основному здійснюють короткі поїздки стоянка-робота і ввечері робота- стоянка. Якщо сюди ще приплюсувати «улюблений» усіма «якісний» бензин, який не завжди згоряє повністю через різні «присадок», то ресурс масла помітно падає і збільшується навантаження на притираються деталі.

Читайте також: Горить лампа тиску масла ВАЗ

Позбутися від подібної проблеми нескладно – замінити масло відразу після обкатного періоду двигуна.

Наприклад, після капремонту двигунів мотористи зазвичай рекомендують робити першу заміну масла через 500-1000км пробігу і через 3000 км, переходячи потім на звичайний режим заміни масла.

Заводи – виробники зазвичай вказують пробіг на обкатці до 3000 км, після чого краще зробити заміну масла. При цьому обов’язково масла і фільтра завжди використовувати тільки запропоновані заводом або рекомендовані їм аналоги інших виробників.

Відео: Честный Драйв – Замена Масла (Своими Руками)

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Якщо двигун їсть масло (ВІДЕО)

Двигун їсть масло. Для початку дайте собі відповідь на питання: 1) Скільки пробіг вашого автомобіля; …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *