Home / Тест-драйви / Тест нового родстера Mazda MX-5

Тест нового родстера Mazda MX-5

Mazda MX-5Але якщо не обмежувати себе повсякденними поїздками, а виїхати, наприклад, на гоночний трек, то можливостей 130-сильного мотора вже, звичайно, не вистачить – коли дорога пішла в гору, я насилу утримувався за дизельним хетчбеком Volkswagen Golf. Втім, японці вже анонсували для MX-5 дволітровий агрегат Skyactiv-G, але його характеристик поки не розкривають. І взагалі говорять про це неохоче. «Вам не вистачило 1.5?» – Запитав мене Ямамото-сан. І тут же продовжує: «Нова MX-5 найбільш збалансована саме з цим мотором». Я відповів йому, що базова версія порадувала хорошою динамікою, приємним звуком і відмінною керованістю, але у нас є ряд причин, щоб чекати саме MX-5 2.0.

Mazda MX-5По-перше, Mazda MX-5 у нас буде продаватися тільки з жорстким складаним верхом, що збільшить її масу. По-друге, шанувальники моделі навряд чи погодяться на такий «даунсайзінг». Так що ймовірність того, що на нашому ринку з’явиться MX-5 з мотором 1.5, прагне до нуля. Не варто забувати і про представниць прекрасної статі, які з радістю відреагували на появу в гамі попереднього (вже) покоління MX-5 автоматичної коробки передач, а чи буде доступний автомат з двигуном 1.5 – питання. Але головне, мене не покидає впевненість в тому, що майбутня MX-5 2.0 укладе свою попередницю на лопатки. І нехай радості буде вже не тонна, а трохи більше. А почекати, поки японці доведуть до пуття топ-версію, ми можемо – в Україні нова MX-5 з’явиться точно не раніше 2016 року.

Техніка

Mazda MX-5З алюмінію тепер виробляються не тільки капот і кришка багажника, а й передні крила, підсилювачі бамперів, панель з дугами безпеки і каркас м’якої даху. Крім того, зросла частка високоміцної сталі з межею міцності на розрив до 1180 МПа

Mazda MX-5Під кузовом Мазди MX-5 ND ховається повністю нова платформа. Передня підвіска – двухричажна, а з алюмінію тепер зроблені не тільки важелі, а й поворотні кулаки, ззаду – багатоважільна схема. Діагональна жорсткість підвісок і жорсткість верхніх опор амортизаторів була збільшена. Коробка передач з’єднана з заднім редуктором потужної алюмінієвої силовий конструкцією. Двигун розташований на 13 мм нижче і на 15 мм зрушать убік кокпіта в порівнянні з попередницею. Корпус диференціала (він може бути як «відкритим», так і самоблокующими) також зроблений з «крилатого металу», що дозволило знизити його масу на 10 кг. Нова механічна коробка передач заощадила ще 7 кг. По осях 50/50

Mazda MX-5В основі двигуна Skyactiv-G 1.5 для Мазди MX-5 лежить двигун того ж об’єму від Мазди 3, але змін внесено пристойно. У агрегату для MX-5 нова головка блоку циліндрів, сталевий колінвал, впускний колектор, випускний колектор з трубами рівної довжини, поршневі кільця і полегшений маховик, а висоту блоку циліндрів довелося скоротити на 20 мм, що зажадало переробки піддону картера. Пікові характеристики: 130 к.с. при 7000 об / хв і 150 Н · м при 4800 об / хв.

Історія

Одним з батьків-засновників Мазди MX-5 можна вважати американського журналіста Боба Холла, який в 1979 році під час інтерв’ю з главою відділу розвитку компанії Mazda, Кенічі Ямамото, запропонував створити легкий спортивний автомобіль в стилі британських родстеров. Ідея сподобалася японцям – в листопаді 1983 року почалася розробка машини, а в лютому 1989-го на автосалоні в Чикаго дебютувала серійна Mazda MX-5 Miata. Історія моделі виявилася вкрай успішною – три покоління MX-5 завоювали величезну кількість нагород, а загальний тираж випущених MX-5 склав майже 950 тисяч примірників.

Mazda MX-5MX-5 (на американському ринку модель називалася Miata) швидко заслужила визнання в усьому світі. Легкий родстер (955 кг) привертав увагу не тільки своїм дизайном, але і ходовими якостями. Крім того, скромна маса дозволила використовувати і компактні двигуни. Навіть з мотором об’ємом 1,6 літра Mazda досягала 100 км / ч за 8,8 секунди. А в ході рестайлінгу 1994 роки машина отримала 131-сильну «четвірку» об’ємом 1,8 літра, що тут же відбилося в характеристиках – розгін до «сотні» скоротився до 8 секунд. Тоді ж в списку опцій з’явилися ABS і 4-ступінчастий “автомат”. Всього було продано більше 400 тисяч MX-5 першого покоління.

Mazda MX-5Друге покоління MX-5 дебютувало в 1997 році. Машина отримала стаціонарні фари замість висувних, які поступово вийшли з моди і, до того ж, не задовольняли вимогам з безпеки пішоходів. Розвиток було еволюційним. Двигун об’ємом 1,8 літра форсували до 140 «коней», з’явився задній диференціал, трохи покращилася аеродинаміка. Разом з MX-5 NB тираж родстерів перевалив за 700 тисяч примірників.

Mazda MX-5Mazda MX-5 NC, представлена в 2005 році, примітна насамперед тим, що вперше отримала в якості опції складну жорстку дах (в Україні продавався виключно такий варіант моделі) і дволітровий двигун потужністю 160 к.с. Був знижений центр ваги, а жорсткість кузова на кручення зросла відразу на 47%. Родстер отримав в якості опції клімат-контроль, ксенонові фари і акустичну систему Bose. Модель трималася на конвеєрі цілих 9 років і за цей термін пережила два оновлення (в 2008 і 2012 роках), а загальний тираж досяг майже 950 тисяч машин. Так що честь відзначити мільйон випущених MX-5 доведеться новому поколінню.

ДИВІТЬСЯ СХОЖЕ: Махинаторы 3 сезон 5 серия Mazda MX-5

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: Так склалося історично, що автомобільні гонки в Європі і Америці розвивалися окремо і …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *