Home / Тест-драйви / Тест нового родстера Mazda MX-5

Тест нового родстера Mazda MX-5

Mazda MX-5Японці поки не повідомляють обсяг багажника нової MX-5, але відповідають, що він став більш правильної форми. До речі, відкривається він кнопкою, розташованої в ніші номерного знака

Так що без жалю я стрибнув у новий родстер, рушив з місця і … о-го-го! Тут точно півтора літра? Не вірю! Моторчик потужністю 130 сил вийшов бойовитості – швидко закидає стрілку тахометра до граничних оборотів, та ще й несподівано басів. За відчуттями, динаміка ледь поступається колишньої MX-5 з 160-сильним 2.0. Спасибі зусиллям інженерів, яким вдалося знизити масу машини до 1000 кг! Кілька разів я намагався виміряти розгін до сотні за допомогою секундоміра – завжди виходило близько 8,5-8,7 секунди. Звичайно, про точні цифри скаже тільки вимірювальний комплекс, а японці поки і не розкривають всіх ТТХ, але одне можна сказати впевнено – MX-5 навіть з базовим двигуном Skyactiv-G об’ємом 1,5 літра їде досить спритно. Особливо, якщо не лінуватися орудувати відмінною «ручкою» – найкраще мотор тягне, якщо не опускатися нижче 4 тисяч об / хв.

Mazda MX-5Крен традиційно для MX-5 завеликі, але в цьому є своя родзинка – машина трохи докручує, присівши на заднє зовнішнє колесо

Варто було мені згорнути на пустельний звивистий серпантин, як ззаду раптом «намалювався» хетчбек Honda Civic VTi – той самий, ще з двухричажковим і божевільним 160-сильним 1.6. Підтвердити або спробувати відірватися? Звичайно, другий варіант! Водій Сивика явно знає ці доріжки напам’ять, але прекрасне шасі Мазди допомогло мені не вдарити в бруд обличчям – в поворотах Civic часом вислизав на зустрічну в спробах утриматися за компактним родстером. А MX-5 стає на дугу без зволікання, присідає на зовнішнє заднє колесо і дозволяє відразу ж відкривати дросель – навіть для базового мотора тепер доступний диференціал в задньому редукторі. Кайф! Згадав я і слова Масаши Накаями про роботу над оглядовістю – відзначаєш, що в «шпильках» майже не заважають передні стійки кузова.

Mazda MX-5З опущеною дахом вітер починає вирувати в кокпіті тільки на швидкостях понад 120 км/год – спасибі екрану між підголівниками, а також зсунутим на 70 мм назад передніх стійок кузова

Сподобалися і налаштування шасі. Mazda швидко реагує на дії тонкого і невеликого керма, при цьому відчуваєш все, що відбувається з передніми колесами. Причому реакції не змінюються в залежності від того, опущена чи м’який дах, або піднята, ніж частенько грішать кабріолети. І цікаво, що без «парасольки» над головою вітер не сильно гуляє в кокпіті – навіть без головного убору зачіска зовсім не страждає. Немає претензій і до гальм – педаль налаштована відмінно, уповільнення дозіруешь безпомилково. Чи є недоліки? Так, ложка дьогтю все ж знайшлася – система стабілізації DSC надмірно грубо осмикує машину, варто тільки початися ковзань.

Mazda MX-5Благо, її можна повністю відключити і насолоджуватися тим, наскільки прогнозовано і легко MX-5 контролюється в будь-яких режимах. Ковзати «бочком» на кругових розв’язках? Запросто! Атакувати пустельні швидкісні віражі? Легко! А головне – на ній хочеться їздити і їздити, ніж я і займався, поки не засвітиться лампочка низького рівня палива. І якби потрібно було коротко охарактеризувати нову Мазду MX-5, то я б без тіні сумніву випалив: «Це тонна радості!» Тепер я зрозумів, що вкладають японці в поняття Sensation-Kan – поєднання дизайнерського мови Kodo ( «душа руху») і технологій Skyactiv, яке дарує ще більше задоволення за кермом.

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: Так склалося історично, що автомобільні гонки в Європі і Америці розвивалися окремо і …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *