Home / Тест-драйви / Тест нового родстера Mazda MX-5

Тест нового родстера Mazda MX-5

Mazda MX-5Салон нової MX-5 – найкомпактніший за всю історію моделі. MX-5 також отримала сидіння нового типу – замість пружин під оббивкою подушки і спинки тепер сітка з полімерного матеріалу з різною жорсткістю. Це дозволило знизити масу кожного з них на 1,4 кг, не жертвуючи комфортом і підтримкою в поворотах – крісла і справді вийшли зручними. Величина бічних валиків у верхній частині була зменшена, щоб полегшити водієві складання даху (м’який верх не має електроприводу). Водій і пасажир тепер сидять на 20 мм нижче і на 15 мм ближче до центрального тунелю

«А як вам ці вставки на дверях? Ми хотіли передати відчуття, ніби руки водія доторкаються до передніх коліс, контролюють їх », – завершує Масаши Накаяма. Так, накладки в колір кузова на внутрішній кромці і справді виглядають непогано. А по архітектурі передня панель злегка нагадує про поточний поколінні Мазди 3 – тут точно такий же екран мультимедійного комплексу MZD Connect, джойстик управління, фурнітура дверей. Схожі і приладові щитки, але у MX-5 червона зона тахометра починається аж з 7500 об / хв! Шкода, що салон залишився тісним – високим людям влаштуватися за кермом буде нелегко, а у мене (при зрості 178 см) і зовсім застрявала ліва нога. Або це з незвички? Машини були з правим кермом!

Mazda MX-5Мультимедійний комплекс MZD Connect з 7-дюймовим екраном – такий же, як і в нинішній Мазді 3. Пуск двигуна тепер здійснюється натисканням на кнопку. Ручка механічної коробки – зразкова

І цього було пояснення. «Прототип!» – Заявили японці. Ось так збіг – зовсім недавно я вже тестував предсерийную версію седана Jaguar XE, а тепер опинився за кермом випробувального зразка Мазди MX-5. Але інженери запевнили: «Досвід використання вже не зміняться, так що можете насолоджуватися». Тому тільки у одного родстера салон був практично серійним, а два інших задовольнялися «лисим» пластиком, лише прикриває панелі. На екрані бортового комп’ютера красувалися ієрогліфи, а крізь циферблат тахометра проглядали якісь різнокольорові огоньки.

Mazda MX-5Mazda MX-5Перший тест нового родстера Mazda MX-5 – Фото 8 За словами Масаши Накаями, особливу увагу було приділено грі світла на боковинах Мазди МХ-5, а також силуету з опущеною і піднятим дахом

Але перш я вирішив скористатися можливістю покататися на «прабабусі» нинішньої MX-5 – машині першого покоління. І смакував цікаві відчуття – під капотом 140-сильний мотор 1.8 плюс повна відсутність звичних уже гідропідсилювача керма і ABS. Однак захоплюючої поїздки не вийшло – кермо не відзначався інформативністю, педаль гальма виявилася «ватяною», та й коробка передач не радувала тієї чіткістю роботи, як, наприклад, у MX-5 попередньої генерації. Слідство пробігу майже 160 тисяч кілометрів і простеньких 14-дюймових шин Firestone?

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: Так склалося історично, що автомобільні гонки в Європі і Америці розвивалися окремо і …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *