Home / Тест-драйви / Тест нового родстера Mazda MX-5

Тест нового родстера Mazda MX-5

До того ж, машина явно затримувалася, що породило безліч чуток – від спільної розробки з Alfa Romeo до появи під капотом турбированних моторів і навіть дизеля! Таємниця початку розвіюватися в квітні минулого року, коли на автосалоні в Нью-Йорку японці показали шасі нової MX-5, що вже заспокоїли відданих шанувальників моделі – спереду і раніше була двуричажная підвіска, ззаду – багатоважільна схема, а двигун (розташований в межах бази ) з’єднувався з заднім редуктором потужної алюмінієвої «рамою». Драйву бути!

Mazda MX-5Навіть з півторалітровим двигуном MX-5 має здвоєний вихлопної патрубок. Колеса – 16-дюймові, з шинами Yokohama Advan Sport V105 розмірності 195/60 R16

Залишалося лише дізнатися, як буде виглядати нова Mazda MX-5. Покривало скинулися у вересні 2014 року – одночасно в Японії, США і Іспанії. MX-5 з індексом ND виявилася найкоротшою за більш ніж 25-річну історію родстера – 3915 мм! Помітні метаморфози зазнав і дизайн, але дивлячись на нову MX-5, в голові спливають то Jaguar F-Type, то BMW Z4, то Honda S2000, то Alfa Romeo Spider. Чи не пропало це відчуття і тоді, коли минулого тижня мені нарешті довелось побачити MX-5 живцем – презентація та тест проходили в околицях Барселони.

Mazda MX-5Масаши Накаяма в цьому році виповниться 50 років, а до компанії Mazda він приєднався в квітні 1989 року. Спочатку він займався розробкою інтер’єрів (зокрема, для моделей Demio і RX-8), а з вересня 2007-го став одним з провідних дизайнерів Mazda Motor Corporation – він керував створенням вигляду кросовера CX-5, а тепер і родстера MX-5

У справу відразу вступив Масаши Накаяма – головний дизайнер нової MX-5. Хитрий пращури невеликих фар дуже схожий на розріз його очей! Але навряд чи японець задумав втілити в металі свій автопортрет. «Чому такі дрібні фари? Все просто – нам потрібно було максимально вкоротити передній звис і опустити кромку капота, щоб поліпшити оглядовість, тому ми намагалися зробити блоки якомога компактніше », – розповідає Накаяма-сан. «Ще одне завдання – зменшення маси». З цими словами він дістає з багажника шматок пластика і прикладає його до кута заднього бампера. «Ось, дивіться. Ми просто взяли і відрубали цей кут, який не мав ніякого сенсу!»

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Ford GT40: американська гоночна легенда

Ford GT40: Так склалося історично, що автомобільні гонки в Європі і Америці розвивалися окремо і …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *