Home / Технології / Задня підрулююча підвіска

Задня підрулююча підвіска

Задня підрулююча підвіска. При русі автомобіля зміна напрямку руху відбувається при русі керма вправо або вліво, куди відповідно будуть повертатися і передні колеса. А як же в цей час ведуть себе задні колеса? Їх рух паралельно і вони не виконують ніяких поворотів. Це відноситься до більшості машин, але сьогодні з’явилися сучасні автомобілі, оснащені спеціальним пристроєм виконує поворот і задніх коліс на певний рівень. Це підрулюють задні.

Задня підрулююча підвіскаЗадня підрулююча підвіска. Колеса.

Навіщо ж були винайдено це нововведення – задня підрулююча підвіска – для чого воно потрібне, і який принцип його роботи – в цьому ми зараз повинні розібратися.

Підрулюючі задні колеса були винайдені для поліпшення керованості автомобіля при проходженні поворотів і для зручності розвороту автомобіля у вузькому просторі.

Робота задньої підрулюючиї підвіски полягає в тому, що при поверненні передніх коліс, наприклад вправо до упору, задні колеса в цей час починають повертатися вліво і навпаки. Це допомагає при розвороті у вузькому обмеженому просторі. Доворот задніх коліс відбувається на досить невеликий кут з граничним значенням в три градуси. Цього виявляється достатнім, щоб зменшити радіуса разворота на 0.6-0.8 метра.

При звичайному міському русі автомобіля задні колеса виконують підрулюючи функцію на 1-2 градуси. Коли швидкість автомобіля понад 60 км/год, то задні колеса повертаються вже в ту ж сторону куди і передні колеса, допомагаючи автомобілю набагато впевненіше проходити повороти.

Задня підрулююча підвіскаПринцип роботи задньої підрулюючої підвіски досить простий. На підрамнику задньої підвіски закріплений електродвигун, який за допомогою тяг виконує доворот колеса на певний необхідний кут.

Електродвигун пов’язаний з блоком управління, звідки він отримує сигнал на виконання необхідної команди – доворот вліво або вправо. Блок управління в свою чергу отримує необхідну інформацію для прийняття рішення від спеціальних датчиків. Це датчики: положення керма, акселерометрів і швидкості коліс розрізняють надлишкову або ж недостатню обертальність автомобіля.

Ось і розібрались в принципі роботи задньої підрулюючої підвіски.

Відео: Задняя подвеска BMW E39 с эффектом подруливания.

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Lucid Air відновила 1000-сильного конкурента Tesla

Компанія Lucid Motors представила нову версію 1000-сильного електрокара Air. Дебют новинки відбувся в рамках фестивалю …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *