Home / Тест-драйви / Ford Focus RS: доступна міць

Ford Focus RS: доступна міць

Ford Focus RS для нього абревіатура RS (Rally Sport) – не просто набір букв. З нею пов’язані гучні гоночні перемоги починаючи з 1968 року, коли з’явився перший Escort RS. Він, а також його побратими RS200 і Sierra RS Cosworth вигравали і чемпіонат світу з ралі, і кільцеві змагання на кшталт BTCC.

Всього за майже півстоліття випущено три десятка різних моделей RS, а ювілейним, тридцятим, став новий Ford Focus RS третього покоління. Він продовжив лінійку, розпочату в 2002 році першим Focus RS.

Ford Focus RSFord Focus RS

На відміну від попередників, новий Ford Focus RS постав в п’ятидверному виконанні, адже тридверні хетчбеки вже не випускають. Звичайно ж, автомобіль зберіг характерний дизайн з аркоподібною формою даху, злегка піднятою задньою частиною і короткими звісами кузова. Хоча зміни і носять функціональний характер, вони зробили Focus RS і яскравіше на вигляд. Широка «паща» решітки радіатора поєднується з великими вентиляційними отворами в бампері, які постачають повітря до радіатора і гальмах. Вузькі фари – адаптивні біксенонові, а ходові вогні – біксенонові. З’явився і новий аеродинамічний обвіс. У роздутих колісних арках видно 19-дюймові легкосплавні диски з покришками розміром 235/35 R19, а за доплату доступні гоночні шини. На даху встановлено спойлер, а з дифузора в задньому бампері визирають два величезних сопла вихлопних труб.

Покращена аеродинаміка істотно збільшила притискну силу на обох осях, але при цьому збережений низький (0,35) коефіцієнт лобового опору. Жорсткість кузова зросла на 23% в порівнянні зі стандартним Focus. Правда, хетчбек і поважчав – 1599 кг.

Ford Focus RSУ салоні Focus RS поєднуються шкіра і алькантара, а розбавляють їх контрастні блакитні шви. Усередині присутні численні сріблясті деталі, що імітують полірований алюміній, а також чорні лаковані вставки. На педалях встановлені металеві накладки. Обід рульового колеса виконаний плоским знизу, а в районі хвата рук воно обшите перфорованою шкірою. Також замінений важіль трансмісії. Нові та циферблати приладів: вони поміщені в окремі колодязі, а їх підсвічування ніжно-синя. Між спідометром і тахометром знаходяться кольоровий екран бортового комп’ютера, покажчики залишку палива в баку і температури двигуна.

Нахилена центральна панель увінчана датчиками тиску наддуву, температури і тиску масла. Під ними знаходиться 8-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи SYNC. Клавіш блоків аудіосистеми і клімат-контролю трохи, вони великі і зрозумілі в користуванні.

Ford Focus RSПередні сидіння Recaro мають хорошою бічною підтримкою. Їх подушки тонкі, тому посадка нижче, ніж в звичайному Focus. У них, як і у рульової колонки, широкий діапазон регулювань. Передбачена і функція підігріву. В якості опції запропоновані ковшеподібні спортивні крісла – вони ще краще утримують спину, але при цьому і більш жорсткі. Центральний підлокітник ховає відсік для дрібних речей з USB-портом.

Диван другого ряду профільовани під два місця, хоча при потребі тут помістяться і троє. Простір для ніг тут непогане, за мірками С-класу, а ось над головою місця небагато. Обсяг багажника становить 316 л в звичайному стані і 1148 л – зі складеними задніми сидіннями. Так що Focus RS – досить практичний спортивний автомобіль.

Ford Focus RSОснащення Ford Focus RS включає систему безключового доступу, електросклопідйомники, електропривод і обігрів дзеркал заднього виду, двозонний клімат-контроль, аудіосистема з CD-плеєром і 10 динаміками, обігрів лобового скла. Також передбачені 6-ть подушок безпеки і система стабілізації ESP. У списку опцій значаться круїз-контроль з обмежувачем швидкості, камера заднього виду, люк у даху, обігрів керма і система автоматичного уповільнення.

Під капотом хетчбека – 2,3-літровий бензиновий турбодвигун EcoBoost, знайомий по Ford Mustang, але доопрацьований фахівцями Cosworth. Нові турбіна, інтеркулер, головка блоку циліндрів і вихлопна система дозволили збільшити його потужність до 350 л. с. при 6000 об / хв. Ford Focus RSМаксимальний крутний момент в 440 Н ∙ м досягається вже при 2000 об / хв, а короткочасно при активації функції Overboost доступні і 470 Н ∙ м. Цей двигун еластичний і дуже тяговит, особливо в середньому діапазоні оборотів. Для здійснення обгону на трасі не потрібно знижувати передачу. При цьому «четвірка» може розкручуватися до високих 6800 об / хв, не угамовуючи при цьому свій запал. Після 3500 об / хв у вихлопній системі відкривається перепускний клапан і двигун стає дуже гучним. Стартувати без пробуксовки допомагає технологія Launch control. Розгін до 100 км / год займає всього 4,7 с, а максимальна швидкість – 265 км / ч. При цьому заявлена витрата палива – 10,0 л / 100 км у міському циклі і 6,3 л / 100 км – в заміському. Такого результату допомагає домогтися система глушіння двигуна при зупинках.

Механічна 6-ступінчаста трансмісія демонструє відмінну точність при перемиканні, а хід її важеля короткий. Focus RS також отримав постійний повний привід з системою векторизації тяги Torque Vectoring Control.Ford Focus RS

Чотири ведучі колеса – запорука хорошого зчеплення з дорогою, але у випадку з Focus RS справа цим не обмежується. Електроніка може передавати до 70% на задню вісь, що надає автомобілю задньопривідної ухил. Особливо це виражено в спеціальному режимі Drift, що дозволяє легко домогтися керованого заносу. В інших режимах хетчбек більш стриманий, а Torque Vectoring Control допомагає звести до мінімуму недостатню обертальність. Кермо зробили гостріше, а тому хетчбек відразу реагує на найменший його рух. Він мало крениться в поворотах, а його підвіску не назвеш надто пружною. Втім, все змінюється в режимі Sport, адже жорсткість адаптивних Ford Focus RSамортизаторів збільшується відразу на 40%. Загалом, не дивно, що розробники рекомендують вибирати Sport тільки на рівному асфальті гоночного автодрому. Сповільнюється Focus RS відмінно завдяки вентильованим гальмівним дискам Brembo діаметром 350 мм спереду і 305 мм ззаду.

Ford Focus RS вже надійшов у продаж в Європі, а з весни вперше з’явиться в США. Вартість зарядженого хетчбека – від 39 тис. Євро, тобто його міць на подив доступна.

Технічні характеристики Ford Focus RS:

Тип кузова: хетчбек

Кількість дверей / місць: 5/5

Споряджена маса, кг: 1599

Довжина / ширина / висота, мм: 4389/1823/1471

Колісна база, мм: 2648

Колія передня / задня, мм: 1549/1559

Кліренс (дорожній просвіт), мм: 120

Обсяг багажника хв / макс, л: 316/1148

Діаметр розвороту, м :10,9

Двигун

Робочий об’єм, см3: 2261

Тип: Бензиновий, з турбонаддувом

Розташування: Спереду поперечно

Розташування та кількість циліндрів В ряд, : 4

Кількість клапанів / розподілвалів, шт. : 16/2

Макс. потужність, л. с. при об / хв : 350 при 6000

Макс. крутний момент, Н • м при об / хв: 470 при 2000

Паливо / ємність бака, л: Аі-95/55

Трансмісія

Тип приводу: постійний повний

Коробка передач 6-ст. механічна

Ходова

Передня підвіска: Незалежна, пружинна, типу McPherson, із стабілізатором поперечної стійкості

Задня підвіска: Незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості

Гальма передні :Дискові, вентильовані

Гальма задні: Дискові, вентильовані

Сервісні і гальмівні системи: ABS, EBD, ESP, Torque Vectoring Control

Кількість подушок безпеки, шт. : 6

Розмір шин: 235/35 R19

Експлуатаційні показники

Час розгону від 0 до 100 км / год, : з 4,7

Максимальна швидкість, км / год 265

Витрата палива, л / 100 км:

– Міський цикл: 10,0

– Заміський цикл: 6,3

– Змішаний цикл: 7,7

Вартість тестованого автомобіля (в Європі), євро: 39 000

Перше техобслуговування, км: 20 000

Періодичність техобслуговування, км: 20 000

Відео: 2016 Ford Focus RS – Test Drive

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Porsche Panamera Turbo

Porsche Panamera Turbo від ательє Gemballa

Porsche Panamera Turbo від ательє Gemballa. Тюнери з ательє Gemballa, які вважаються одним з головних …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.