Home / Тест-драйви / Chevrolet Evanda. «Нічого зайвого»

Chevrolet Evanda. «Нічого зайвого»

Пропонуємо вашій увазі тест-драйв Chevrolet Evanda. Вона ж Daewoo Magnus 2006 року випуску.

Почнемо з самого головного і цікавого: це бізнес седан 2006 року з ціною на сьогоднішній день в 6000 $. Всього 6 тисяч за цю машину, за цю прекрасну машину. Давайте розберемо мій захват і здивування.

тест-драйв Chevrolet EvandaПо-перше Evanda це великий автомобіль. По-друге, ця машина поєднує в собі всі принади бізнес седана. По-третє ціна такої машини всього 6000 в хорошому стані і це за машину 2006 року!

На секундочку! BMW e34, яка була в минулих тестах, сьогодні коштує 5 тис за хороший, живий екземпляр, але 34-ій вже навіть наймолодшою 21 рік! А тут машина, найсвіжішої з яких зараз і 10 років немає, варто на тисячу дорожче.

Якщо ви хлопець, який не женеться за красивими значками, за престижними крутими машинами і Вам потрібен комфортний відносно швидкий і надійний автомобіль, а найголовніше не дорогий, то Evanda – це ваш варіант.

тест-драйв Chevrolet Evanda

Тест-драйв Chevrolet Evanda. Дизайн

Дизайн Evanda по своєму цікавий і навіть досить привабливий. Красиві лінії, накладки на бампера іншого кольору. Зовні машина виглядає масивно і престижно. Звичайний пересічний седан з прекрасним кузовом, яка не поржавів за 10 років. Звичайно з доопрацюванням “ангельських очей” машина стає набагато привабливішою, але це вже не штатні доопрацювання. Широкі, великі двері, величезний багажник. Досить часто можна побачити як на цю модель ставлять розведений вихлоп, круті спортивні обважування, змінюють оптику і тим сам, індивідуально допрацьовують «сірий» дизайн з заводу.

тест-драйв Chevrolet EvandaТест-драйв Chevrolet Evanda. Під капотом

На цій машині встановлено 2-х літровий чотирициліндровий двигун E-TEC II потужністю в 131 коня. Також ставилося 2.5 літровий рядний шестициліндровий двигун вже з 150 кіньми. Двигуни виявилися дуже надійні і невибагливі, правда це скоріше відноситься до 2-х літровим, а 2.5 вже трохи складніше. Але знову ж таки з чим порівнювати, для кого-то і 100 тис. Пробігу двигуна без будь-яких втручань це вже з розряду неможливого. Так що за надійність ставимо п’ятірку.

Всі вузли та системи двигуна працюють надійно! На рахунок потужності, для 2-х літрового двигуна це звичайно важкий кузов, але цілком достатньо для комфортної їзди і обгонів. З 2.5 літровим двигуном, ситуація дещо ліпша. Там вже і сотню за 10 секунд бере. У нашій машині ще й автоматична коробка тому розгін до сотні міряти навіть сенсу немає.

І важливий неприємний нюанс – це витрата який в цій машині перевалює за 12 літрів в місті з активним режимом їзди. Як то кажуть: «Не все коту масляна”. За все потрібно платити. В даному випадку комфорт і безпроблемність оплачуються витратою палива. Цікаво і дуже дивно, що в лінійці двигунів немає дизельної версії. Коли випустилася ця машина, десь в світі розплакався один любитель дизеля.

тест-драйв Chevrolet EvandaТест-драйв Chevrolet Evanda. Підвіска

Конструктивно підвіска незалежна: попереду застосовується McPherson, а ззаду – «багаторичажка». Ходить підвіска довго навіть по наших дорогах. Тому перебирати важелі щороку – не для власників Evanda.

Найбільше претензій до працездатності задньої підвіски. Слабке її місце – верхні поперечні важелі, які служать 40-50 тис. Км (такий ресурс їх сайлентблоків і кульових опор). До цього ж пробігу після їзди по мокрих дорогах можуть почати скрипіти сайлентблоки поворотних кулаків, хоча вони здатні протриматися більше 100 тис. Км.

У передній підвісці кожні 20 тис. Км доводиться міняти стійки стабілізатора, а втулки ходять 30-40 тис. Км (аналогічні деталі задка – 50-60 і 100 тис. Км). Близько 50-80 тис. Км тримаються амортизатори (передні і задні). Важелі передньої підвіски і опорні підшипники служать більше 100 тис. км. За цим цифрам відразу видно, що підвіска тут не «розсходник».

Під кінець виробництва Evanda, творці модернізували ходову, і термін служби проблемних деталей збільшився. Фірмові витратні матеріали передньої і задньої підвіски пропонуються в зборі з важелями, хоча в «не оригінальний», «гумки» і «шарові» можна придбати окремо.

Коробки на цю модель ставилися або АКПП 4-ст або МКПП 5-ст. На механіці, звичайно машина буде і агресивною, і економічною, але менш комфортніше. У нас на тесті машина з «автоматом» і по роботі є багато питань, точніше навіть не питань, а просто нюансів, такі як: «тупняк» при розгоні, дивна поведінка при різних режимах їзди. Але в цілому «автомати» тут не вбиває.

тест-драйв Chevrolet EvandaТест-драйв Chevrolet Evanda. Cалон

Коли ти сідаєш в цей автомобіль, перше що тобі відчувається – це комфорт і приємні відчуття. Якщо прибрати цей значок Chevrolet – можна з легкістю переплутати марку машини і без зайвого пафосу сказати сидите як мінімум в Camry. Електричні регулювання сидіння, електросклопідйомники, клімат і ще в цій машині коштує відмінний двухдіновий монітор. Мені подобається в салоні, хоча є зауваження: як на мене, сидіння без яскраво вираженої бічної підтримки, хочеться що би сидіння обіймало тебе. Усередині досить скромно все, і досить дивний той факт, що електрорегулювання сидіння є тільки для водія, пасажир же використовує механічні регулювання.

Але в загальному – зручно, приємно. Мені не подобається приборка, якась вона дуже проста та ще й зеленого кольору. Кермо 4-х спицеве і в салоні нічого навіть не натякає на спортивність. Широка машина, спокійна. Шумка в салоні дуже слабка, по їзді відразу розумієш що арки «Не зашумленими» і двері теж було б бажано «пропрацювати». Багато різних ніш для речей.

«Фіналочка»

У висновку хочеться сказати що це машина для тих, хто дивиться у першу чергу на те що всередині, а потім на те, що зовні. Комфортна, дешева машина, проста в обслуговуванні і дуже надійна. Без зайвих понтів, найнеобхідніше і за адекватні гроші. Evanda як кактус – ви його купили, поставили і він радує вас, і не вимагає щотижневого догляду. Просто заправляйте машину, і цього буде цілком достатньо, що б вона вас радувала і перевозила з однієї точки в іншу.

Відео: Тест-драйв Chevrolet Evanda

 

Підписатися на оновлення сайту

Ваш E-mail:

 

About totalcv

Check Also

Porsche Panamera Turbo

Porsche Panamera Turbo від ательє Gemballa

Porsche Panamera Turbo від ательє Gemballa. Тюнери з ательє Gemballa, які вважаються одним з головних …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.